Example
CZYSTOŚĆ, 2009 </br> 34×56 cm, tempera na papierze 90 STOPNI, 2009 </br> 27×20 cm, tempera na papierze BEZ TYTUŁU, 2007 </br> 110×150 cm, olej na płótnie BEZ TYTUŁU, 2007 </br> 110×150 cm, olej na płótnie MARTWA NATURA, 2005 </br> 18×70 cm, tempera na papierze MARTWA NATURA, 2009 </br> 19×40 cm, tempera na papierze RĘCE, 2006 </br> 25×42 cm, tempera na papierze SAMOTNOŚĆ, 2009 </br> 25×50 cm, tempera na papierze STÓŁ, 2004 </br> 25×70 cm, tempera na papierze RĘCE 2, 2006 </br> 28×52 cm, tempera na papierze BEZ TYTUŁU, 2011 </br> 30×40 cm, tempera na papierze BAWEŁNA, 2009 </br> 30×55 cm, tempera na papierze BERKELEY, 2009 </br> 30×40 cm, olej na płótnie PLATON, 2008 </br> 35×43 cm, tempera na papierze EFEKT, 2011 </br> 47×65 cm, tempera na papierze DUNS, 2008 </br> 27×37 cm, tempera na papierze IDEALIZM, 2008 </br> 28×41 cm, tempera na papierze NIEWAŻKOŚĆ, 2007 </br> 90×200 cm, olej na płótnie BEZ TYTUŁU, 2007 </br> 28×41 cm, tempera na papierze STÓŁ 2, 2006 </br> 23×70 cm, tempera na papierze VANITAS, 2008 </br> 36×50 cm, tempera na papierze MARTWA NATURA, 2006 </br> 20×65 cm, tempera na papierze MARTWA NATURA, 2005 </br> 25×80 cm, tempera na papierze MARTWA NATURA, 2002 </br> 30×45 cm, tempera na papierze
Rzeczy realne w pewnych stanach świadomości mogą oderwać się od swojej utylitarnej, codziennej funkcji i stać się czystą formą - fenomenem noszącym cechy abstrakcyjne. W martwej naturze, poprzez prostotę motywu, surowość ujęcia, uwypuklenie materialnej natury artefaktu i niematerialnej przedstawionych na nim rzeczy, próbuję uchwycić transcendentalny charakter realności, wyrazić „nieoczywistość” świata zewnętrznego. Przestrzenny efekt w znacznej mierze wynika z używania prymitywnych narzędzi i polega na kontrastowaniu ostrych i wyrazistych śladów szpachli, z miękkimi i nieostrymi pociągnięciami zużytego pędzla.
Duży wpływ na te obrazy wywarły pisma Maurice'a Merleau-Ponty'ego i fenomenologia, jako dziedzina filozofii operująca na pograniczu sensualizmu i analizy intelektualnej, refleksja odnosząca się bezpośrednio do wrażeń zmysłowych.