Example
INKANTACJE I, 2015 </br> 39×23 cm, tempera na papierze INKANTACJE II, 2015 </br> 40×30 cm, tempera na papierze INKANTACJE III, 2015 </br> 50×35 cm, tempera na papierze INKANTACJE IV, 2015 </br> 39×23 cm, tempera na papierze INKANTACJE V, 2015 </br> 33×39 cm, tempera na papierze IDOLATRIA, 2015 </br> 43×37 cm, tempera na papierze RYTUAŁ, 2015 </br> 70×49 cm, tempera na papierze IDOLATRIA II, 2015 </br> 36×23 cm, tempera na papierze VOODOO, 2015 </br> 39×68 cm, tempera na papierze SUBLIMACJA, 2015 </br> 21×35 cm, tempera na papierze SABAT, 2015 </br> 43×69 cm, tempera na papierze SZAMAN, 2015 </br> 43×53 cm, tempera na papierze ZAĆMIENIE, 2015 </br> 35×50 cm, tempera na papierze OMEN, 2015 </br> 90×200 cm, olej na płótnie PLAMY NA SŁOŃCU, 2015 </br> 30×43 cm, tempera na papierze PROGRES, 2015 </br> 37×60 cm, tempera na papierze
Dla wtajemniczonych - pełne sekretnej mocy formuły. Dla profana - zaledwie onomatopeiczne murmurando. Dla jednych komunikaty pozwalające z precyzją oddziaływać na rzeczywistość, dla innych lingwistyczne eksperymenty, w których dadaistyczna niefrasobliwość dyskretnie łączy się ze złowieszczą melorecytacją.

Inkantacje - termin odwołujący się do praktyk magicznych, to fenomen wciąż żywy, obecny w miotanych ze złością przekleństwach, a także w subtelnej poezji konkretnej. Żywotność swoją opiera na założeniu, że związek, jaki zachodzi pomiędzy naszym umysłem a rzeczywistością skonsumować można słowami i obrazami. Dysponując modelem zyskujemy władzę nad jego pierwowzorem. Manipulując modelem możemy przekształcać rzeczywistość, projektować świat.

Prezentowany w Muzeum Powiatowym w Nysie cykl inspirowała historia prześladowań domniemanych czarownic na tym terenie. W szerokim sensie prace odnoszą się do rozmaitych reliktów magii i alchemii, magicznego postrzegania świata, wciąż obecnego w rozmaitych formach naszego życia psychicznego i społecznego, a bliskiego także malarskiej praktyce.